עודד סיידא - שוקולד בעבודת יד.

כשמאחוריו 20 שנה של קריירה כשף וכמוזיקאי, פנה עודד סיידא להתמסר לעולם השוקולד אותו חקר ולמד כל חייו. בשנת 2020 הוא הקים את מותג השוקולד שלו : Oded saida chocolatier בו הוא משלב טכניקות חדשניות מעולם המטבח, מסורות עבודה מעולם השוקולד, ואת חומרי הגלם משובחים ביותר.
עבודתו יוצאת הדופן של השף השוקולייטר מתחילה מפלטת טעמים מלוחה: עשבים ותבלינים. הפרילינים שלו – בטעמי אצות נורי ובוטנים, טופי תבלינים, פיסטוק מי זהר, כוסמת מרווה – ועוד הפכו במהרה לשם דבר ע״י הלקוחות והתקשורת, והוא נבחר לאחת מ- 9 חנויות השוקולד הטובות בתל אביב ע״י מגזין טיים אאוט:
״…המפעל הארטיזנלי התמקם בכוך נסתר ברחוב בעלי מלאכה. בחלל הקטן סיידא מכין בעבודת יד מוצרים שמותחים את גבולות השוקולד… חלום״.
עודד אמון על כל התהליכים באופן אישי, משלב קליית האגוז ועד לאריזה המוקפדת. בתשוקה חסרת פשרות לחומרי גלם, הוא חוקר ביד יצירתית וסקרנית את העולם המופלא של המתוק האיכותי, כשהוא ממשיך לפתח וליצור מוצרים נוצרים, כולם מרכיבים טבעיים בלבד בטעמים עדינים ועמוקים: מרמשלו, מרמלדות במרקם שמייצר קליפה שמרכזת את הטעם (בטכניקה ייבוש), קליפות הדרים, שוקו חם, גלידות ועוד. עודד סיידא, מיוצר באהבה בתל אביב